ادای احترام نمایندگان ادیان الهی و کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به مقام شامخ امام (ره)

شهرری - ایرنا - نمایندگان ادیان الهی و اقلیت‌های مذهبی و همچنین مدیران و کارکنان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) روز دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با نزدیک شدن به سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اقشار مختلف با حضور در مرقد امام راحل ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایشان، با آرمان های امام خمینی(ره) عهدی دوباره می‌بندند.

در این راستا جمعی از مدیران، کارکنان و جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روز دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره)، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

ادای احترام بزرگان ادیان الهی وکارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به مقام شامخ امام خمینی(ره)

آنها با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

حاضران در این مراسم بخشی از زیارت نامه حضرت امام خمینی (ره) را قرائت کردند.

از سوی دیگر ساعتی پیش بزرگان و نمایندگان ادیان الهی و توحیدی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ع) یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

ادای احترام بزرگان ادیان الهی وکارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به مقام شامخ امام خمینی(ره)

شارلی انویه‌تکیه، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این مراسم گفت: امروز جامعه ادیان توحیدی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام اتحاد، همبستگی و دلبستگی خود به آرمان‌های امام و فرمایشات مقام معظم رهبری را نشان می‌دهیم و بار دیگر همپیمان شده و در مراسمی که همه ساله برگزار می‌شود پا به پای برادران مسلمان خود به میدان آمده و انجام وظیفه خواهیم کرد.

قرائت دعای علو درجات برای حضرت امام توسط خاخام یونس حمامی، رهبر کلیمیان ایران و قرائت دکلمه‌ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(س) توسط یوکاوت گیدائیان، دختر نوجوان کلیمی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

ادای احترام بزرگان ادیان الهی وکارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به مقام شامخ امام خمینی(ره)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha