نماینده ولی فقیه در لرستان: امنیت کشور مرهون جانفشانی جانبازان است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امنیت و آسایش در کشور مرهون جانفشانی جانبازان و شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین "سید احمدرضا شاهرخی" روز دوشنبه در آیین تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد لرستان در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: جانبازان سرافراز جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میهن اسلامی و انقلاب خدمات دو چندان کرده‌اند.

وی ادامه داد: جانبازان با تمامی جراحات و تحمل سختی‌ها برای خودشان و همسران و فرزندانشان در راه آرمان‌ها و ارزش‌های الهی ایثار و فداکاری می‌کنند، به مانند امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) از جان خود مایه گذاشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مجاهدت و رشادت جانبازان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی از زمان دهه سوم هجری و زمان پیامبر (ص) تا زمان جنگ تحمیلی و حال ادامه دارد، تصریح کرد: جانبازان ارزشمندترین یادگاران و ارزنده‌ترین گوهرهای ناب دفاع مقدس هستند و ملت به شهدا و جانبازان و خانواده های آنان افتخار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به جانبازان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس که امروز باعث پیشرف در عرصه های مختلف داخلی و بین‌الملل شده است حاصل صبر و شکیبایی شما جانبازان سرافراز بوده که برای همه ما آموزنده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: پلیس در حفظ و حراست و امنیت که پایه و اساس پیشرفت کشور است نقش ممتازی داشته و در تمامی نقاط شهرها، مرزها و جاده ها که امنیت مردم به خطر می افتد حضور پررنگی دارد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه این آیین اظهار کرد: اجر شما جانبازان کمتر از شهادت نیست زیرا تیر و ترکشی که به شهدا برخورد کرده است به شما عزیزان نیز برخورد کرده است اما تقدیر این بوده است که شما بمانید و همچنان پرونده شما مفتوح باشد و خداوند متعال اجر بیشتری به شما عطا کند.

سردار یحیی الهی افزود: جانبازان ولی‌نعمتان ما هستند و با خداوند متعال معامله کرده اند و شهدای زنده ای هستید که با درد و رنجی که تحمل می کنید خداوند به شما اجر و پاداش عظیمی خواهد داد و ما حقیقتا" به شما غبطه می خوریم.

وی بیان کرد: شهدا و جانبازان زیادی در انتظامی کشور و فرماندهی انتظامی لرستان تقدیم نظام اسلامی و میهن کرده ایم، و همه ما روزانه شاهد جانفشانی این مجاهدان در راستای تامین امنیت و آرامش مردم هستیم.

سردار الهی گفت: فرماندهی انتظامی لرستان ۵۰۱ شهید و یک هزار و ۳۱ جانباز سرافراز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که این نشان از روحیه ایثار، شهادت طلبی و از جان گذشتگی پلیس استان است و به آن افتخار می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha