فرماندار بهاباد یزد: حضرت امام خمینی(ره) مظهر اسلام ناب محمدی بود

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: حضرت امام خمینی (ره) مظهر اسلام ناب محمدی در جهان بود و قدرت معنویت را مقابل استکبار نشان داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا تیموری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد این شهرستان افزود: حضرت امام خمینی (ره) خود را وقف دین و ارزش‌های معنوی کرد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) به اهمیت معرفی ابعاد وجودی و شخصیت و اهداف و آرمان‌های ایشان به مردم به خصوص نسل جوان و دانش آموزان تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) فرصتی است تا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی مردم و جوانان را در جریان زوایای شخصیت ایشان قرار دهیم.

تیموری گفت: ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۴ خرداد در شهر و روستاهای بهاباد باید با جلب مشارکت مردم و جوانان برگزار شود و همه وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

فرماندار بهاباد یزد: حضرت امام خمینی(ره) مظهر اسلام ناب محمدی بود

همچنین امام جمعه بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، معرفی امام و اهداف ایشان به جوانان است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید مردمی و با همکاری مسئولان به نحو شایسته در شهر و مناطق روستای شهرستان بهاباد برگزار شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha