پنج هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان به مزایده گذاشته شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش پنج هزار موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، مجتبی قهرمانی در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، در مرحله نُهم از برگزاری این مزایده تعداد پنج هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های شهرستان های قشم، میناب، بندرعباس، بندرلنگه و رودان به مزایده گذاشته شده است.

وی با اشاره به صدور حکم قطعی قضایی در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، بیان کرد: دستور بازپس دادن وجه موتورسیکلت‌ها پس از تائید دادستان و پلیس راهور استان به آن دسته از مالکینی که مراجعه می‌کنند، نیز صادر شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارکرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، هشتم و نهم خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ با مراجعه به پارکینگ‌های یاسر، دریا، میلاد و قائم بندرعباس، پارکینگ باباعلی قلعه قاضی، پارکینگ طلوع قشم، پارکینگ های انجمن حمایت از زندانیان و مکران میناب، پارکینگ مهدی هشتبندی، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و فجر رودان و پارکینگ انتظامی بندرلنگه از این موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

قهرمانی یادآورشد: مزایده پنج هزار موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت هشت صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha