برپایی ۱۰۰ غرفه از سراسر کشور در نمایشگاه مد و لباس بانوان گلستان برنامه‌ریزی شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان با حضور طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برندهای برتر مد و پوشاک) در ۱۰۰ غرفه از دهم تا دوازدهم خردادماه با رویکرد عرضه لباس‌های ایرانی و اسلامی در تالار پیوند برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد رعیت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: استان گلستان پس از همدان، کرمانشاه، اصفهان، زنجان، رشت و خراسان شمالی میزبان ششم دوره این نمایشگاه است.

وی اظهارکرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حجاب ایرانی اسلامی از جمله اهداف این نمایشگاه است و طراحان و تولیدکنندگان با تخفیفات ویژه‌ای به عرضه تولیدات خود می‌پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مهم شمردن اجرای برنامه‌هایی مناسب برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید"، گفت: نمایشگاه عرضه مد و لباس اقوام و مذاهب مختلف ایران یکی از راهکارهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

رعیت بیان کرد: در این نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان در سه محور لباس اجتماعی، مجلسی و ورزشی به عرضه محصولات متنوع خواهند پرداخت.

برپایی ۱۰۰ غرفه از سراسر کشور در نمایشگاه مد و لباس بانوان گلستان برنامه‌ریزی شد

وی همچنین با اشاره به جشنواره سرود رضوی گفت: ۲۶۸ گروه از ۳۰ استان مختلف کشور با بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سه بخش میدانی، گروهی و پاتوقی جشنواره شرکت کردند و بیشترین حضور با ۴۶ گروه مربوط به استان گلستان است و طبق برنامه‌ریزی هفته دوم تیرماه پس از امتحانات دانش آموزان اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین رویداد مد و لباس بانوان استان گلستان هم گفت: ۳۰۰ مدل متنوع از عبا در کنار پارچه‌های چادری، مانتو اداری و مجلسی، زیورآلات حجاب و صنایع دستی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

سعید جام‌آبادی افزود: تاکنون هفت هزار دعوتنامه به همراه بن خرید و تخفیف به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال برای حضور علاقه مندان توزیع شده و پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی اظهارکرد: از استان گلستان ۶ غرفه فعال در رشته‌های مختلف چرم ماندگار و پوشاک حجاب امامی حضور دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha