ثبت‌نام از زائران مرقد امام خمینی(ره) در پایگاه‌های بسیج چهارمحال و بختیاری

شهرکرد -ایرنا- ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با ثبت‌نام از زائران مرقد امام راحل در پایگاه‌های بسیج استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شد و زائران برای ثبت‌نام به پایگاهها مراجع کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته‌های هفت‌گانه تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) به نحو مطلوبی انجام گیرد.

محسن حسین‌میرزایی افزود: برای گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی علاوه‌بر اینکه باید تلاش خود را بر اعزام مطلوب زائران معطوف کنیم بلکه در داخل استان نیز در طول روزهای ۱۴ و۱۵ خرداد باید برنامه‌های تبیین و مراسم‌های درخور شان امام راحل برگزار شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای مدیریت هرچه بهتر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به هریک از استان‌ها سهمیه‌ای داده شده است و سهمیه اختصاص یافته به استان ۲ هزار نفر است که با ساماندهی ۵۰ دستگاه اتوبوس عملیات اعزام انجام می‌گیرد.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری افزود: تاریخ اعزام از استان روز ۱۳ خرداد است و زمان ثبت‌نام در نواحی سپاه انجام می‌شود.

مسوول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت:ثبت‌نام زائران مرقد امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در رده‌های بسیج استان آغاز شد.

عیسی حیدری افزود: بعد از چند سال محدودیت در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به علت شیوع کرونا و ایام ماه مبارک رمضان، امسال بیش از ۲ هزار نفر از زائران استان برای شرکت در این مراسم معنوی عازم مرقد مطهر امام راحل خواهند شد.

وی گفت: اولویت اعزام با جوانان و نوجوانان و کسانی است که برای نخستین بار در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

مسوول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری افزود: تمام پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج و کانون‌های تابعه آماده ثبت‌نام از زائران در سطح استان هستند.

وی از افرادی که دارای شرایط سنی بالا و یا استفاده از داروهای خاص و بیماری هستند خواست برای ثبت نام مراجعه نکنند.

حیدری گفت: زائران استان با ۵۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) عازم تهران می شوند.

به گزارش ایرنا، همه ساله در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در ۱۴ خرداد برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha