۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85125300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری  اصفهان  آذر امسال به بهره برداری می رسد

اصفهان - ایرنا - مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری امیرکبیر اصفهان در مرحله نازک کاری است و پیش‌بینی شده آذرماه سالجاری افتتاح شود.

محسن زمانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه یکی از مطالبات چندین ساله ادارات مستقر در مجتمع اداری امیر کبیر پارکینگ است،اظهار کرد: با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در مجموعه اداری امیر کبیر و افزایش حجم مراجعه کنندگان در فاصله زمانی از ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، یکی از عمده ترین معضل موجود در مجموعه کمبود فضای پارک خودروست.

وی یکی از مشکلات این مجموعه را عرض کم خیابان۲۲ بهمن و مشکل ترافیکی و پارکینگ شهروندان مراجعه کننده عنوان کرد و افزود: از طرفی نیاز مراجعان و کارمندان ادارات مستقر در مجموعه ، خدمات ارتباطی، انتظامی و قضایی است که شهرداری منطقه چهار را مصمم کرد تا پارکینگی را در این محل احداث کند.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مدیریت در نهایت با تملک زمین واقع در ضلع جنوبی مجموعه ، برای احداث مجموعه‌ای شامل پارکینگ عمومی طبقاتی و واحدهای تجاری و اداری مرتبط با نیازمندی ارباب رجوع و کارمندان اقدام کرد.

وی ادامه داد: پروژه مجموعه تجاری اداری و پارکینگ عمومی طبقاتی مجموعه اداری امیر کبیر با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۹ متر مربع شامل چهار طبقه آغاز شد.

زمانی گفت: این مجموعه شامل پارکینگ عمومی در زیرزمینی با ظرفیت پارک ۲۶۰ دستگاه خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضایی است که کار ساخت ۲ طبقه با کاربری اداری روی همکف ، اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان شروع شد.

وی اضافه کرد: ساخت این پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی شروع شد و در حال حاضر سفت‌کاری آن اتمام یافته و در مرحله نازک‌سازی و اجرای نماست.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان درپایان بیان داشت:مطابق برنامه زمان‌بندی شده و به گفته سرمایه‌گذار و مجری پروژه، کل مجموعه مذکور آذر ماه سالجاری قابل بهره‌برداری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha