امام جمعه مهریز بر نقش جوانان در برگزاری نمازجمعه تاکید کرد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: نقش نوجوانان و جوانان در امر برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمازجمعه با برنامه‌ریزی ستاد بیش از گذشته در شهرستان برجسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی یکشنبه شب در جلسه ستاد نمازجمعه شهرستان افزود: واگذاری برخی از امور اقامه نمازجمعه به نوجوانان و جوانان یک ضرورت است.

وی با قدردانی از تلاش اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف ادامه داد: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی توانایی اجرای خیلی از برنامه‌ها و همکاری با ستاد نمازجمعه را دارند.

امام جمعه مهریز به اهمیت و نقش نمازجمعه در جامعه اسلامی و جایگاه آن در نظام اشاره کرد و گفت: برای اقامه باشکوه آن باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

محی‌الدینی بیان کرد: بهره‌گیری از مردم مومن و علاقه مند در کنار اعضای هیات‌ها و تشکل‌های فرهنگی و مذهبی برای کمک به ستاد نمازجمعه در اجرای برنامه‌ها موثر است.

وی به اهمیت حضور آحاد مردم در نمازجمعه اشاره کرد که تاکنون با مشارکت آنها شاهد اقامه باشکوه این آیین عبادی سیاسی در شهرستان هستیم و باید ستاد برای گسترش آن اقدام داشته باشد.

امام جمعه مهریز بر نقش جوانان در برگزاری نمازجمعه تاکید کرد

امام جمعه مهریز بیان کرد: اقامه این آیین بزرگ معنوی نقش مهمی در جهاد تبیین و شکست توطئه‌های فرهنگی، تهدید نرم و جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

محی الدینی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی جذاب در کنار اقامه نمازجمعه با حضور مردم و نسل جوان موضوع مهم دیگری است که باید توسط ستاد لحاظ شود.

همچنین محمد علی زارع رییس ستاد نمازجمعه مهریز در گزارشی رویکرد مهم این ستاد را در سال‌جاری جلب همکاری اقشار مختلف برای اقامه باشکوه نمازجمه شهرستان ذکر کرد.

همچنین تعدادی از اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز برخی از مطالبات و دیدگاه‌های خود را برای برگزاری باشکوه این آیین عبادی سیاسی در شهرستان مطرح کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha