مطالعات بازار در تقویت صادرات صنایع‌دستی موثر است/ سفیران کمک کنند

تهران- ایرنا- معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کمک سفیران در زمینه مطالعات بازار و سلیقه‌سنجی در تقویت صادرات به‌عنوان موتور محرک این حوزه موثر است.

به گزارش ایرنا، مریم جلالی در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که ظهر یکشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲ در وزارت امور خارجه برگزار شد، با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با چندین سفیر در زمینه تهیه صنایع‌دستی به‌عنوان هدیه، افزود: با بضاعت کامل در خدمت هستیم و ایده‌های خوبی در صنایع‌دستی وجود دارد. ‌صنایع‌دستی در ۲۹۹ رشته دارای گستردگی و تنوع بسیار است که هر کشور می‌تواند با ما تعامل داشته باشد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه صنایع‌دستی اقتصاد هویت بنیان ماست، افزود: هر محصول صنایع‌دستی دارای قصه، روایت و مناسک خاصی است.

جلالی مطالعات بازار و سلیقه‌سنجی را مهمترین کمکی عنوان کرد که می‌تواند از سوی سفیران صورت گیرد و ابراز امیدواری کرد: با شکل‌گیری این تعامل و همکاری‌، صادرات به‌عنوان موتور محرک صنایع‌دستی به راه بیفتد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha