۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85124658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس شهرستان دشتی جان ۲ نفر از شهروندان را نجات داد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: پلیس این شهرستان جان ۲ نفر از شهروندان خورموج را نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سیدعلی مهدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر گزارش دریافتی به سامانه تلفنی ۱۱۰ مبنی بر بروز اختلافی خانوادگی، بلافاصله تیمی متشکل از عوامل انتظامی کلانتری فدک و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در جریان یک فقره اختلاف خانوادگی یکی از اعضا خانواده که دارای اعتیاد به مواد روان‌گردان بوده اقدام به ریختن بنزین بر روی خود و همسرش کرده و قصد ایجاد حریق و سوزاندن خود و همسرش را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس در صحنه و درایت و هوشیاری مأمورین اوضاع را کنترل و سپس با آرام کردن و صحبت و مشاوره با فرد معتاد احدی از کارکنان یگان امداد با اقدامی جهادی و انسان دوستانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کبریت را از دستان فرد معتاد خارج و او را به آرامش دعوت و از بروز حادثه دلخراش پیشگیری کردند.

مهدیان تاکید کرد: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و همچنین حفاظت از جان و مال مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان عزیز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha