۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85124461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش تند کاربران توییتر به سخنان روس‌ستیزانه سناتور آمریکایی

تهران – ایرنا - کاربران شبکه اجتماعی توییتر سخنان روس‌ستیزانه و جنگ‌طلبانه سناتور آمریکایی را زننده و تهوع‌آور خواندند.

به گزارش ایرنا، تارنمای اسپوتنیک امروز نوشت که لیندسی گراهام در جریان سفر به کی‌یف و دیدار پریروز (۵ خرداد) با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین، گفته بود: روس ها (در جنگ با اوکراین) می میرند. پولمان به بهترین نحو خرج شده است.

با انتشار این تصاویر، برخی از کاربران اینترنت واکنش خود را توییت کرده و اظهارات سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی را محکوم کردند.

کاربری ضمن مخالفت با این سخنان، گراهام را جنگ طلب خواند و از آنکه این سخنان از سوی چنین چهره ذی نفوذی بیان شده، ابراز تاسف کرد.

کاربر دیگری نوشت: تصور کنید که چنین حرفی را یک روس در مورد شهروندان آمریکایی زده بود.

یک کاربر دیگر شبکه توییتر با تهوع آور خواندن گفته گراهام نوشت: فقط خدا می داند که این جنگ طلبان در پس پرده مشغول به چه کاری هستند.

گراهام در این سفر همچنین گفته بود: اگر آمریکا به اندازه کافی در جنگ علیه روسیه از اوکراین حمایت نکند، این پیامی به چین است که می‌تواند تایوان را بگیرد.

وی پس از دیدار با زلنسکی افزود: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا باید سلاح‌های بیشتری را علاوه بر ۳۵ میلیارد دلار تسلیحات و سخت‌افزار نظامی که از قبل ارائه شده بود، به اوکراین ارسال کند.

وی به خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌توان از کمک به اوکراین عقب‌نشینی کرد زیرا اگر ما در اینجا شکست بخوریم تایوان از دست می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha