معاملات شهرداری‌ها باید در سامانه ستاد انجام شود

تهران- ایرنا- براساس اعلام معاونت حقوقی رییس جمهور، شهرداری‌ها مشمول قانون برگزاری مناقصات شده و معاملات آنها باید از طریق سامانه ستاد انجام شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا،‌ این معاونت در نامه خود به شهرداری ها اعلام کرد: تمامی شهرداری‌ها موظف به برگزاری مناقصات خود و انجام معاملات در سامانه ستاد هستند که تا پیش از این نیز بسیاری از مناقصات دولتی از جمله مزایده بیش از هزار خودرو خارجی مربوط به سازمان اموال تملیکی نیز در آن انجام شده است.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به منظور عملیاتی کردن تجارت الکترونیکی معاملات دستگاه های اجرایی دولتی با رعایت تمامی مراحل مناقصات و مزایده ها شهریور سال ۸۸ به تصویب هیات وزیران رسید و این قابلیت را برای دستگاه های اجرایی فراهم کرده است که معاملات خود را به صورت برخط در بستری امن و شفاف انجام دهند.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان تعامل مستقیم و بی واسطه با تعداد کثیری از خریداران و فروشندگان را در کل کشور برای دستگاه های اجرایی فراهم آورده است.

دستگاه های اجرایی خریدار می توانند از بین کالاهای قیمت گذاری شده توسط تامین کنندگان ، کالاهایی با مناسب ترین قیمت و کیفیت را انتخاب و خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha