۷ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 85123995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بستر ساخت ۲۰۰ واحد طرح ملی مسکن ابرکوه یزد فراهم شد

یزد- ایرنا- فرماندار ابرکوه گفت: بستر ساخت ۲۰۰ واحد از اراضی سایت ۴۰ هکتاری در قالب طرح ملی مسکن در این شهرستان فراهم شد که قرعه کشی آن در شام ولادت حضرت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد هادی زارع زاده، شنبه شب در جلسه شورای مسکن ابرکوه افزود: ساخت منزل برای اقشار مختلف مردم طبق مقررات با همکاری بخش‌های مختلف در شهرستان جزو برنامه‌های مهم و محوری دولت سیزدهم است که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات آماده و بسترسازی اراضی جدید سایت ۴۰ هکتاری شهر ابرکوه با همکاری دستگاه‌های مرتبط پیگیری و اقدام شده و کار قرعه کشی بر اساس مقررات در دهه کرامت و شام ولادت حضرت امام رضا (ع) در شهرستان صورت می‌گیرد.

فرماندار: بستر ساخت ۲۰۰ واحد طرح ملی مسکن ابرکوه یزد فراهم شد

این مسئول بیان کرد: در این خصوص کار هشت هکتاری شهر مهردشت، تعمیر لوله‌های آب، برآورد هزینه توسط دستگاه‌های خدمات رسان ( آب، برق و گاز) در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مواردی است که با همکاری مردم و مسئولان در شهرستان در حال انجام است.

زارع زاده بیان کرد: در قالب اجرای طرح ملی مسکن که دولت تاکنون در سطح شهرستان اقدامات خوبی برداشته است همچنان به دلیل اهمیت موضوع باید مردم و مسئولان طبق مقررات ماموریت خود را انجام دهند که قطعا موجب تامین آسایش و مطالبه مردم است.

ابرکوه از ۲ بخش مرکزی و بهمن تشکیل شد و ۲ شهر به نام های ابرکوه و مهردشت دارد .

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله آن تا شیراز ۳۰۰ کیلومتر و تا اصفهان ۲۸۰ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha