۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱:۰۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85123968
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشاور ویژه بشار اسد: اتحاد شرط آزادی فلسطین از دست رژیم اشغالگر اسرائیل است

دمشق- ایرنا- مشاور ویژه بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جلسه هیات امنای بنیاد بین المللی قدس در سوریه تاکید کرد: اتحاد شرط رسیدن به هدف نهایی یعنی آزادی سرزمین فلسطین از دست رژیم اشغالگر اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، بثینه شعبان رئیس هیات امنای بنیاد بین المللی قدس در سوریه در سخنرانی خود گفت: تجربه‌ای که سوریه در دوره گذشته و مقاومت برابر تروریسم به دست آورده، درس عبرتی برای همه جهان شده است و ما را به ادامه کار و اتحاد برای رسیدن به هدف نهایی یعنی آزادی فلسطین از دست اشغالگران اسرائیلی هدایت می‌کند.

مشاور ویژه بشار اسد: اتحاد شرط آزادی فلسطین از دست رژیم اشغالگر اسراییل است

وی توضیح داد: حضور بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشست سران کشورهای عربی در جده، نه تنها اعلام پیروزی سوریه است، بلکه اعلام شکست طرح های بزرگی است که توسط قدرتمندترین قدرت های جهان تامین مالی می شود.

شعبان بر ایده ای که رئیس جمهور کشورش در دهه سخت روی آن تمرکز و امیدهای وحدت بخش را افزایش داد تأکید کرد و همچنین به اهمیت آن برای مردم فلسطین اشاره کرد.

مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه گفت: مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری نه تنها در غزه بلکه در سراسر فلسطین قابل رویت و شعله ورتر می شود.

شعبان تاکید کرد که جهان چندقطبی خواهد بود و غرب دیگر نمی تواند در آن از آزادی، دموکراسی و حقوق بشر صحبت کند، غرب کاملاً آگاه است که در حال انحطاط دائمی است و نتیجه به نفع او نخواهد بود.

حمله به مقدسات مسیحیان حمله به اعراب است

عطاالله حنا سر اسقف روم ارتدوکس در فلسطین در پیام صوتی از قدس اشغالی گفت: کسانی که به مقدسات و موقوفات مسیحی ما حمله می کنند، به تمام مردم فلسطین و کل ملت عرب حمله می کنند.

اسقف عطا الله حنا به نقش بنیاد بین المللی اورشلیم در دفاع از شهر قدس، مقدسات و هویت عربی فلسطینی آن بمنظورکسب حقوق عادلانه مردم فلسطین اشاره کرد.

همچنین باسل الجدعان، نایب رئیس شورا و رئیس هیئت مدیره بنیاد از کشورها و نیروهای محور مقاومت به ویژه ملت سوریه و مردم آزاده جهان به خاطر حمایت از مردم فلسطین در مقابله با سیاست های حمایتی تشکر کرد.

دکتر طلال ناجی، دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز تشکر از مواضع قاطع و اصولی سوریه در کنار مردم فلسطین بودن، بر لزوم تقویت مقاومت در همه اشکال آن برای مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha