۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85123851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان متبرک به بیرق رضوی شد

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبر: 85123851
کردستان متبرک به بیرق رضوی شد

سنندج - ایرنا - خادمین آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در ادامه برنامه زیر سایه خورشید، بیرق امام رضا (ع) را به کردستان حمل کرده و در نخستین گام وارد سنندج شدند.

به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان در رابطه با برنامه‌های این کاروان عصر شنبه در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید از ۶ تا ۱۱ خرداد مهمان مردم کردستان هستند و در طول این چند روز ۵۸ ویژه برنامه را در نقاط مختلف استان برگزار می‌کنندـ

حامد امیریان با بیان اینکه این کاروان از ساعاتی وارد سنندج شده است، افزود: به برکت حضور بیرق متبرک رضوی، پنج نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سنندج آزاد شده و ۸۰ سرباز به مرخصی چند روزه رفتند.

وی به دیگر برنامه‌های این کاروان در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار، دیدار یا امام جمعه سنندج و تجلیل از خانواده شهید بامدی از جمله برنامه‌های این کاروان در سنندج است.

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان، بازدید از مرز باشماق، دیدار با دراویش «کسنزانی» در مریوان، جشن تکلیف در دهگلان، سرکشی از کارگاه کارآفرین، حضور در مناطق محروم و سرکشی از خانواده‌های محرومان در روستاهای محروم قروه، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم میلاد حیدری در قروه را از دیگر برنامه‌های این کاروان در استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این چند روز سرکشی از خانواده شهدا، بیمارستان امام حسین بیجار و روستای «پیرتاج»، حضور در امامزاده هاجر خاتون (س) سنندج، سرای سالمندان، جشن تکلیف مدارس سنندج، تجلیل از بانوان فرهیخته از دیگر برنامه‌ها است.

کاروان زیر سایه خورشید از ۶ تا ۱۱ خرداد مهمان مردم کردستان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha