۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85123548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش بادهای شمالی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی سرعت وزش بادهای شمالی در این استان طی هفته جاری روند افزایش دارد.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با افزایش سرعت وزش باد در ساعت‌هایی از بعدازظهر و عصر روی خشکی و دریا در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی شده سرعت وزش باد در سواحل جنوبی بیشتر از سایر مناطق استان باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعدازظهر وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت، در بعدازظهر گاهی تا ۴۲ و در سواحل جنوبی گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در بعدازظهر ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۱۳:۳۹ و جزر ساعت ۲۱:۴۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۳ و جم با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha