۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85123515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمل هرگونه مرغ گرم بدون پلمب ویژه در قزوین ممنوع شد

قزوین - ایرنا -معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: حمل هرگونه مرغ گرم در این استان بدون داشتن پلمب ویژه از سوی جهاد کشاورزی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید رحمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براین اساس از این پس تا اطلاع بعدی حمل هرگونه مرغ گرم در این استان بدون داشتن پلمب ویژه از سوی جهاد کشاورزی ممنوع بوده و غیرقانونی است.

این مسوول اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار علاوه بر پلمب اولیه کشتارگاه برای خروج غیرمجاز گوشت، پلمب های ویژه بر روی خودروهای حمل نیز نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور پیشگیری از توزیع خارج از شبکه مرغ صورت گرفته است، اضافه کرد: پلمب‌های ویژه در حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی نصب و پس از حمل اولیه در محل سازمان جهاد کشاورزی با حضور نمایندگان مدیریت‌های شهرستان های مقصد باز می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: این اقدام با هدف مدیریت هرچه بهتر این کالای اساسی در بازار استان قزوین صورت می‌گیرد تا از هرگونه توزیع خارج از شبکه و خروج غیرقانونی آن از استان جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، تفاوت قیمت مرغ در قزوین و استان های همجوار در هفته های اخیر موجب شده تا سودجویان سهمیه استانی را به قصد کسب سود بیشتر به استان های همسایه انتقال دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha