۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85123405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن درصدد ایجاد ترس و دلهره در بین مردم است

بیرجند - ایرنا - مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: ایجاد رعب، وحشت، ترس و دلهره در بین مردم، مرزداران، دلسوزان به انقلاب و نیروهای حافظ امنیت از اهداف دشمن در مقطع کنونی است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محسن محمدی روز شنبه در مراسم بزرگداشت شهید حسن بادامکی از شهدای مرزبانی و پدر سردار شهید ناصری که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد گفت: دشمن به دنبال این است اگر این ترس ایجاد شود در مرحله بعد ورود پیدا کند اما ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران آنها از این اهداف شوم ناامید می‌کنند.

وی افزود: برخی ادعاها درباره انگیزه حضور ایثارگران در جبهه‌ها وجود دارد، برای آن منافع مادی را دلیل می‌آورند و به این قشر تهمت می‌زنند اما اگر از آنان سوال شود در قبال چه هزینه مادی حاضرید دوری از خانواده و نگهبانی در مرزها را تحمل کنید به خصوص در زمان جنگ با داعش هیچ پاسخی ندارند زیرا مساله جان اصلا قابل معامله نیست در صورتی که شهدا خالصانه از آن گذشتند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: عشق و علاقه به پدر و مادر و فرزند قابل بحث نیست و نمی‌توان این موارد را مطرح کرد؛ اتفاقا این افراد بی نهایت به خانواده، بستگان و ملت ایران علاقه داشتند که حاضر شدند برای امنیت آنان جان دهند.

وی تصریح کرد: ویژگی مشترک در خانواده شهدا ایمان به وعده‌های الهی است که خداوند در جای جای قرآن وعده داده اگر اهل صبر و مقاومت باشید بی نهایت پاداش می‌گیرید.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: کار دشمن در طول تاریخ این گونه است و در دوران انقلاب هم یکی از اهدافش ایجاد ترس در بین ملت بوده لذا حرکت‌های بی ارزشی انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: دشمن اگر جرات دارد در میدان حقیقی نبرد وارد شود و گرنه می‌توان به مگسی در مقابل سیمرغ تشبیه کرد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: ملت ایران نشان داده که همواره آماده دفاع از کشور است و این ملت هرگز از مرگ و شهادت نمی‌ترسد.

وی با اشاره به آزادی "اسدالله اسدی" دیپلمات گروگان گرفته شده کشورمان که پس از پنج سال اسارت در بلژیک دیروز (پنجم خرداد) به وطن بازگشت، افزود: این هموطن عزیز سخت‌ترین شرایط را در پنج سال داشته و قطعا وعده‌های زیادی به او دادند اما مقاومت و صبر کرد لذا باید مراقب باشیم که گمراه نشویم و میدان را خالی نکنیم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: خداوند همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خون‌های زیادی به پای این نظام ریخته شده که باید قدردان آن باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان ادامه داد: شهدای عرصه امنیت خالصانه در عرصه مبارزه ایستادگی کردند و یادشان جاودانه است.

شهید استوار یکم حسن بادامکی از شهدای حمله تروریستی سراوان است که هفته گذشته پس از تشییع باشکوه در زادگاهش شهرستان قاینات به خاک سپرده شد.

این شهید مرزبانی متولد اول بهمن ۱۳۷۷ ساکن شهرستان قاینات بود و دارای یک فرزند خردسال است.

مرحوم حاج احمد (محمد) ناصری پدر سردار شهید محمدناصر ناصری نیز اوایل هفته گذشته در سن ۸۹ سالگی به علت کهولت سن درگذشت.

پیکر پدر سردار شهید ناصری دوم خرداد ماه با حضور باشکوه مردم، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و شماری از مسوولان استان تشییع و در کنار مزار فرزند شهیدش در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

سردار محمدناصر ناصری سال ۱۳۴۰ در روستای گازار از توابع شهرستان بیرجند متولد شد و ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به شهادت رسید.

مراسم بزرگداشت شهید حسن بادامکی و یادبود حاج محمد ناصری پدر سردار سرلشکر شهید محمدناصر ناصری امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسوولان استان و خانواده شهدا در استانداری برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha