۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85123328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: اعتبارات استان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به عزم دولت برای به سرانجام رساندن طرح های در دست اجرا گفت: اعتبارات استان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست بررسی پروژه های نیمه تمام استان اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه مدیریتی استان در سال جاری پیگیری و اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی ادامه داد: بر همین اساس اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد مگر پروژه‌های اولویت‌دار و ضروری و مدیران نیز باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام بیان داشت: سد گدارخوش بعنوان یکی از پروژه‌های ضروری هفته گذشته با حضور وزیر کشور و با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

بهرام نیا تاکید کرد: امسال بیش از ۷۳ پروژه نیمه‌تمام تا هفته دولت سال‌جاری با اعتبار ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد که تحول اساسی در استان به وجود خواهد آورد.

استاندار ایلام: اعتبارات استان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز است

وی به تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ که حدود ۲۰ سال از کلنگ زنی آنها می گذرد، اشاره و تصریح کرد: از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ که بیش از ۲۰ سال از عمر آنها می گذرد سال گذشته با اعتبار حدود ۲ هزار میلیارد ریال پنج ایستگاه راه‌اندازی شد.

استاندار ایلام با تاکید بر توجه ویژه و تسریع در تکمیل یادمان‌ها و گلزارهای شهدای، گفت: از مجموع ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب برای ساماندهی یادمان ها و گلزارها، ۵۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که این کمترین ادای دین به شهداست.

بهرام نیا تصریح کرد: مدیران قبل از شروع هر پروژه‌ای باید پیوست‌های هر پروژه را در تمامی حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فنی و اعتبارات مورد نیاز لحاظ و استانداردها در این پروژه‌ها را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha