۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85123261
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: هیچ مطالبه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی‌ماند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه ادامه دارد، گفت: هیچ مطالبه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز شنبه با اشاره به حضور در سامانه سامد و پاسخگویی به تماس ۲۰ نفر از اقشار مختلف مردم برای پیگیری خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات آنان، گفت: مهم‌ترین درخواست های مطرح شده در بخش های تسهیلات، درمان، مسکن، معیشت و اشتغال بود که ضمن ثبت مشخصات افراد به بازرسی استانداری برای پیگیری خواسته ها ارجاع داده شدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ نامه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نخواهد ماند، تاکید کرد: تلاش می شود درخواست ها منتج به نتیجه شده و در صورت اجرایی نبودن فرد مورد نظر توجیه شود.

بهرام‌نیا به ۷۷ سفر شهرستانی طی کمتر از ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک دیدار بی واسطه با مردم در این سفر همواره پیش بینی شده و مسایل و مشکلات مردم هر شهرستان طرح و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر سفرهای شهرستانی که با مردم دیدار انجام شده در دیدارهای مردمی بی‌واسطه و حضوری که ۴۵ روز یکبار با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان برگزار می‌شود با بیش از ۱۰۰ نفر دیدار خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha