۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85123223
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مازندران همچنان بر مدار ۳۰ درجه

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85123223
مازندران همچنان بر مدار ۳۰ درجه

ساری- ایرنا- هواشناسی پیش بینی کرد که آسمان مازندران تا چند روز آینده صاف و آفتابی و میانگین دمای هوا نیز به بیش ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی پش بینی کرد که آسمان مازندران از امروز تا روز چهارشنبه آفتابی و دمای هوا نیز بتدریج روند افزایشی را در پیش بگیرد.

طبق پیش بینی هواشناسی، روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با گرم تر شدن هوا تا چند روز آینده، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۹ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چندین درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۳۱ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

طبق این جدول میانگین دمای هوا در مناطق غرب مازندران تیز از ۲۶ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری، با چندین درجه افزایش در روز چهارشنبه بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود. همچنین میانگین دمای هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران نیز از ۲۱ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۲۷ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

مازندران همچنان بر مدار ۳۰ درجه

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، وزش باد و رگبار باران و رعد و برق پراکنده باران پیش بینی کرد.

شرایط جوی مازندران در روز یک‌شنبه صاف تا نیمه ابری با کاهش نسبی شدت گرما و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، با وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.

آسمان مازندران در روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

هواشنایی برای روز چهارشنبه نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری با تداوم هوای گرم را برای مازندران پیش بینی کرده است که در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و بویژه در ارتفاعات و شهرهای غربی استان با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می‌دهد که قراخیل قایم شهر با ثبت دمای ۳۳.۸ و رینه لاریجان با ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.
دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه افزایش خواهد یافت.

وضعیت دریای خزر نیز در ۲۴ ساعت آینده با موج کوتاه پیش بینی شده است.

مازندران همچنان بر مدار ۳۰ درجه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha