دیپلماسی بین المللی دولت سیزدهم موجب افزایش قدرت اقتصادی ایران می‌شود

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمه بوشهر گفت: دیپلماسی فعال بین‌المللی و فراملی دولت سیزدهم موجب افزایش قدرت اقتصادی و کاهش تاثیر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با قدردانی از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم اظهار کرد: به طور یقین هر چقدر در خصوص دیپلماسی بین‌المللی و فراملی فعالیت بیشتر و کارآمدتری داشته و از این ظرفیت‌ها در آفریقا، آمریکای لاتین و اتحادیه‌های اقتصادی بهره ببریم، کشور از قدرت اقتصادی بیشتری برخوردار می‌شود.

وی افزود: افزایش قدرت اقتصادی موجب حل آرام مشکلات داخلی می‌شود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: سیاست و دیپلماسی دولت سیزدهم کار مبارکی است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و فعالیت بیشتر بتوانیم در صحنه‌های بین‌المللی نقش آفرین باشیم.

عملیات ۳۶۰ درجه نیروی دریایی ارتش؛ بیانگر اقتدار ایران اسلامی

صفایی بوشهری با اشاره به بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: اقدام بی‌سابقه نیروی دریایی ارتش در ماموریتی تاریخی و استثنایی، بیانگر اقتدار و عزت ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق در عملیات اقتدار ۳۶۰ درجه نشان داد ایران اسلامی در حوزه دانش مدیریت و در رابطه با توانمندی در صحنه عملیات دریایی با این حجم عملیات توانایی لازم را دارد.

وی ادامه داد: عملیات اقتدار ۳۶۰ درجه نیروی دریایی ارتش نشان از پیشرفت و اقتدار ایران دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا و کشورهای استعماری به دنبال تضعیف ایران اسلامی هستند اما کشورمان با تکیه بر توان جوانان خود هر روز مقتدرتر از قبل ظاهر می‌شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی بعنوان قوه مقننه وظیفه قانون‌گذاری را برعهده دارد و با کار دقیق و وضع قوانین لازم مسیر حرکت را برای سایر نهادها فراهم کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به مجلس جوان، کارآمد، انقلابی و موفق یازدهم تاکید کرد: حفظ آبروی دیگران و تعرض نکردن به آبروی افراد مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی است.

سوم خرداد؛ نشان از اقتدار ایران اسلامی

امام جمعه بوشهر گفت: سالروز آزادی خرمشهر؛ روز مقاومت و پایداری نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار مردم همیشه در صحنه حماسه‌ای از قدرت دفاعی ایران را به منصه ظهور رساندند.

صفایی بوشهری ادامه داد: ایران اسلامی به واسطه ایثارگری‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در فضای ملی و نیروهای انتظامی و امنتی امروز از امنیت پایدار برخوردار است.

حمایت از خانواده زندانیان مقوله‌ای که باید برجسته شود

وی با اشاره به روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان گفت: خانواده‌هایی که سرپرست آنها عمدی و یا سهوی در زندان هستند نباید دچار مشکل و سختی شوند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه روز نسیم مهر نمادی برای حمایت از خانواده زندانیان است افزود: انجمن حمایت از خانواده زندانیان کار بزرگی برعهده دارند و خیران می‌توانند در قالب یک برنامه‌ریزی منسجم به این خانواده‌ها کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha