ترابی: می‌خواهیم باز هم به هواداران پرسپولیس جام بدهیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهیم باز هم به هواداران پرسپولیس جام بدهیم و امیدوارم در دربی موفق باشیم.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی پس از برتری ۳ بر یک سرخپوشان مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی بود اما توانستیم از اول محکم بازی کنیم. در دقایق ابتدایی بازی ۲ گل زدیم چرا که تیم هوادار را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال هم اینگونه موفق باشیم تا یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

وی درباره پنالتی‌هایی که در این بازی داور اعلام کرد افزود: من صحنه‌ها را ندیدم اما پنالتی که روی من شد به نظرم درست بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها خواهان داور خارجی برای دربی فینال حذفی هستند تصریح کرد: آنها دلیل خاصی برای این درخواست دارند؟ هر داوری بیاورند ما بازی خودمان را می‌کنیم.

ترابی در مورد اینکه استقلالی ها معتقدند در دربی قبلی پرسپولیس از داوری نفع برده، گفت: این نظرشان است اما نظرشان اشتباه است! همه کارشناسان هم تصمیم داور را تائید کردند. ما به نظر آنها احترام می‌گذاریم اما آماده یک بازی خوب خواهیم شد.

این بازیکن در مورد اینکه در لیگ عربستان برای بازی النصر و الشباب از داور ایتالیایی استفاده شد پاسخ داد: ببخشید من لیگ عربستان را پیگیری نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه دربی پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: ما هفته قبل یک جام گرفتیم و از نظر ذهنی یک بار سنگین را روی زمین گذاشتیم. خیلی سخت است که مقابل تیم هوادار این قدر خوب بازی کنیم. ما نیاز داریم که ریکاوری ذهنی خوبی انجام دهیم تا مقابل تیم استقلال خیلی بهتر از این بازی کنیم. آنها تیم بهتری هستند و نمی‌خواهند امسال را دست خالی تمام کنند. باید خیلی باهوش باشیم.

وی درباره اینکه تیم هوادار امروز برای پرسپولیس تونل قهرمانی تشکیل داد اظهار داشت: واقعا دست‌شان درد نکند که به ما احترام گذاشتند. ما از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. همچنین از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که خیلی از ما حمایت کردند. امروز جای آنها خالی بود. همچنین از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی بعدی یک جام دیگر هدیه بدهیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: خدا را شکر. ما غر نمی‌زنیم و سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم تا امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha