ساخت بیمارستان دوم شهر دامغان آغاز شد

سمنان- ایرنا- ساخت دومین بیمارستان شهرستان دامغان روز پنجشنبه با حضور سرپرست معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان درباره طرح بیمارستان دوم شهر دامغان به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت این طرح به دنبال اخذ کمیسیون مجوز ماده ۲۳، اهدای زمین توسط خیر و اخذ مجوزهای لازم آغاز شد.

کامران قدس با اشاره به اینکه در گام اول ابلاغ، برای طراحی بیمارستانی ایمن مشاوره انجام و نقشه معماری به وزارتخانه ارسال شد و پس از آن مناقصه برگزار می شود و پیمانکار کار ساخت را آغاز می‌کند، ادامه داد: زمین بیمارستان دوم دامغان به وسعت چهار هکتار پیش بینی شده است و ساختمان بیمارستان ۱۰ هزار مترمربع است.

قدس یادآور شد: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی مصوب شده است و برآورد وزارتخانه برای ساخت ۶۵۰ میلیارد تومان است که در زمینه ساخت، منبع مالی ۳۰ درصد اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ۳۰ درصد اعتبارات توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۴۰ درصد با حمایت خیران پیش‌بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: مراکز بهداشتی و درمانی این دانشگاه سال گذشته ۲۰۰ هزار بار خدمت به مردم شهرستان دامغان ارائه کردند و ۸۵ درصد رضایتمندی مردم ثبت شد.

آیین کلنگ زنی بیمارستان دوم دامغان حدفاصل میدان امام رضا(ع) به میدان جانباز این شهر و با حضور سیدحمید جمال الدینی سرپرست معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha