نشان ایثار به خانواده شهدا اهدا شد 

تهران - ایرنا - در اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار و همزمان با شانزدهمین مراسم روز ملی سوم خرداد، نشان ایثار به سه خانواده شهید و یک جانباز دفاع مقدس اهدا شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به مشهد مقدس، در اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی ایثار که در سالن همایش های حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، نشان ملی ایثار توسط محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران و احمد نجفی بازیگر و کارگردان سینما به رقیه تقی زاده مادر شهید صفر سلیمی که روز سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به مقام رفیع شهادت نایل آمد، اهدا شد.

همچنین این نشان به حوا سنگ نقره، همسر شهید سید حسن دهقان که در بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین جعفر مهمان نواز جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی که دهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی نائل شد، اهدا شد.

آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که همه ساله همزمان با روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سراسر کشور برگزار می شود، امسال شانزدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار» از ۲۹ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد در مشهد برگزار شد.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha