برتری استقلال در نیمه نخست دیدار با نساجی؛ در آستانه صعود به فینال

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران با برتری دو بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۳۰ در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

استقلال که با غلبه بر تیم‌های تراکتور، ملوان و پارس جنوبی‌جم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیده این امیدواری را دارد با حمایت تماشاگرانش نساجی مازندران را شکست داده و اولین فینالیست جام حذفی لقب بگیرد.

شاگردان ساپینتو آخرین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی شگفت‌ انگیز هفت بر یک به پایان رساندند و به دنبال خلق یک برد هیجان انگیز دیگر هستند.

نساجی مازندران که مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شود، تیم‌های فجرسپاسی، آلومینیوم اراک و پیکان را از پیش روی برداشته تا به استقلال برسد. شاگردان کارلوس هرناندس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست سنگینی را در مازندران متحمل شدند و به دبنال این هستند برای دومین سال پیایپی حضور در فینال را تجربه کنند.

دقیقه ۴: پاس ارسلان مطهری به جعفر سلمانی رسید و او فرصت خوبی برای شوتزنی داشت اما ضربه ضعیف این بازیکن به راحتی در دستان عیلرضا حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۸: آرش رضاوند با حرکت پا به توپ خود به پشت محوطه جریمه نساجی مازندران رسید و شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: غلامعلی بیگی در پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: مهدی‌پور در پشت محوطه جریمه نساجی مازندران صاحب توپ شد و با چرخش دیدنی شوت زد اما توپ با اختلاف بسیار ناچیزی، در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۲: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه دروازه نساجی مازندران با واکنش عالی حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۳: ارسال کرنر مهدی‌پور از جناح چپ با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که آرش رضاوند با جایگیری خوب در دهانه دروازه گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۲: پاس عالی سید احمد موسوی به رضا جعفری رسید و ضربه این بازیکن با خوش شانسی سیدحسین حسینی، تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۳۴: آرش رضاوند پس از توپ‌گیری خوب از غلامعلی بیگی قصد پاس به مهدی قایدی را داشت اما تکل علیرضا ابراهمی باعث شد تا مسیر توپ تغییر و برای دومین بار وارد دروازه حقیقی شود.

دقیقه ۴۲: حامد شیری پس از دفع توپ ناقص مدافعان استقلال توانست دروازه حسینی را باز کند ولی کمک داور آن را آفساید اعلام کرد

در نیمه نخست، ایوب کلانتری از نساجی و مهدی مهدی‌پور از استقلال با کارت زرد جریمه شدند.

نیمه نخست این بازی با برتری دو بر صفر به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha