دولت سیزدهم در زمینه مسایل سیاسی خوب عمل کرده است

مراغه- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت سیزدهم در زمینه مسایل سیاسی خوب عمل کرده است، ابراز امیدواری کرد که به همت مسئولان باوفای این دولت، حمایت رهبری و میدان‌داری ملت شریف ایران، آثار خدمات بر سر سفره‌های مردم هم ظاهر شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی رضایی عصر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور بیش از ۲ هزار نفر از مردم مراغه و در جوار مزار شهدای این شهرستان برگزار شد، افزود: در کشورمان علاوه بر مسایل سیاسی در مسایل نظامی نیز خوب عمل شده اما در زمینه اقتصاد به دلیل نابود شدن زیرساخت‌ها در دولت قبلی، زمان بیشتری برای رسیدن به توفیقات نیاز است.

وی با بیان اینکه اتفاقات مبارکی در زمینه ارتباطات بین‌المللی در حال شکل‌گیری است، اضافه کرد: قراردادهای ارزشمندی در زمینه مسایل اقتصادی در حال عقد و در زمینه ارز نیز دایره حذف دلار از مبادلات بین‌المللی در حال گسترش است تا جایی که ۱۱ کشور با ایران در این زمینه قرار بسته‌اند و ۱۸ کشور دیگر چون چین و روسیه هم در صف هستند.

انقلاب ما بر مبنای اسلام و با مردم شروع شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انقلاب ما بر مبنای اسلام و با مردم شروع شد، اضافه کرد: الحمدالله پس از گذشت بیش از چهار دهه همچنان با عزت پیش می‌رویم و امیدواریم به فضل خداوند و میدان‌داری این ملت که وفاداری خود به نظام و انقلاب را بارها و بارها از جمله در ۲۲ بهمن سال گذشته به اثبات رسانده‌اند، توفیقات روزافزون در همه زمینه‌ها حاصل شود.

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه این ملت انقلاب و نظام‌شان را دوست دارند، افزود: ملت شریف ایران اسلامی این همه عزت و بزرگواری را برای خودشان حفظ خواهند کرد.

ولایتمداری، وصیت نخست شهدا به ملت شریف ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدا رفتند تا قامت ما همیشه استوار باشد و به حرمت خون همین بزرگمردان در مقابل هیچ دشمنی سر خم نکرده‌ایم؛ بر همین اساس طبق فرموده شهید مطهری شهدا بر گردن ما حق دارند و در وصیتنامه شهدا نیز نخستین موضوعی که از سوی آنان مورد تاکید قرار گرفته، ولایتمداری است.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بین عبارات شهدا، این عبارات بیش از همه نمایان است که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد» و دومین مطلب دعوت خواهران و زنان جامعه اسلامی به رعایت حجاب است.

وی با تاکید بر اینکه عفت در جامعه به خانواده تحکیم می‌بخشد، اضافه کرد: اگر حیا باشد، مملکت ما عزتمند است و جامعه پیشرفت می‌کند زیرا ما با افتخار، ایران و اسلام را پذیرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در جهان عزیز است، گفت: دشمنان زمانی حلال شیعی را در سر می‌پروراندند تا منطقه را تحت سلطه اسراییل در بیاورند اما ببینید چه وضعیتی در منطقه حاکم است تا جایی که برخی از آمریکایی‌ها اکنون اعتراف می‌کنند که آمریکا در این منطقه کلی خرج کرده است و بهره‌اش را ایرانی‌ها می‌برند.

خرمشهر در ۱۵۰ سال گذشته چهاربار تصرف شد

فرمانده سپاه مراغه نیز در این آیین گفت: خرمشهر قهرمان در طول ۱۵۰ سال گذشته چهاربار به تصرف درآمده و تنها در دوره انقلاب اسلامی با تکیه بر توان داخلی آزاد شده است.

سرهنگ یحیی حیدری افزود: خرمشهر در زمان امیرکبیر در قبال واگذاری سلیمانیه به امپراتوری عثمانی، در زمان محمدشاه در ازای واگذاری هرات آزاد شد؛ همچنین در شهریور ۱۳۲۰ توسط انگلیس اشغال، و در نهایت با توافق قدرت‌های بزرگ و اشتراک منافع آنان آزاد شد.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر عزیز در دوره انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود در تاریخ ایران و با اتکا به قدرت داخلی و در برابر متجاوزی آزاد شد که قدرت‌های بزرگ دنیا پشتیبان عراق بودند.

به گزارش ایرنا این آیین با حضور جمع قابل توجهی از اهالی و با عظمت و عزت برگزار شد و در ابتدای آیین نیز خادمان امام رضا (ع)، پرچم مقدس ثامن‌الحجج(ع) را با تشریفات ویژه به حاضران هدیه آوردند.

دولت سیزدهم در زمینه مسایل سیاسی خوب عمل کرده است

سالها بود که آیینی فرهنگی با این شکوه و حماسه حضور در مراغه برگزار نشده بود؛ آیینی که هزاران نفر همزمان با روزی که نماد مقاومت و پیروزی است، در مزار ۱۴۰۰ شهید گلگون‌کفن ایستادند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha