واکسن های دامی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در البرز کشف شد

کرج - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی البرز از کشف ۸۹۴ دوز واکسن دامی خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی در جاده ماهدشت- اشتهارد به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرو مورد نظر تعداد قابل توجهی واکسن دامی گران قیمت و فاقد مدارک است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو مورد نظر برای بررسی های بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی تکمیلی و دقیق از این خودرو ۸۹۴ دوز واکسن دامی خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

واژگونی ال۹۰ با یک کشته و ۲ مصدوم در ساوجبلاغ

واکسن های دامی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در البرز کشف شد

رییس پلیس راه البرز از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو ال۹۰ در منطقه هیو شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین آن مجروح شدند.

سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام این خبر گفت: در پی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ال۹۰ در جاده هیو شهرستان ساوجبلاغ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید در این جاده در حال تردد بوده که لاستیک آن از خودرو جدا شده و باعث واژگونی ال نود مذکور شده است.

رییس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه راننده خودروی ال ۹۰ در دم فوت و ۲ سرنشین آن از نواحی کمر و دست دچار مجروحیت شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه برای روند درمان به بیمارستان

منتقل شدند.

هشت مصدوم در آتش سوزی در اشتهارد

واکسن های دامی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی اشتهارد از وقوع حادثه آتش سوزی در یک واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه هشت نفر مصدوم شده اند.

سرهنگ "علی عزیزی" گفت: بعد از ظهر روز گذشته خبری مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در شرکتی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که این شرکت در امر تولید لوازم پزشکی فعالیت دارد که به دلیل نامشخصی دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: در این حادثه هشت نفر از کارکنان این واحد به علت آتش سوزی و جراحات توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha