بیش از سه هزار واحد مسکونی در شهر جدید عالیشهر بوشهر در دست ساخت است

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر گفت: سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی بین پنج تا ۷۰ درصد در شهر جدید عالیشهر بوشهر در دست ساخت است.

جهانبخش تل اشکی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون ۱۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر نام نویسی کرده اند که از این شمار سه هزار نفر مورد تائید نهایی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: بخشی از پروژه در اختیار شرکت رسا با ۲ هزار و ۶۳۵ واحد و ۶۹۰ واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست ساخت است.

تل اشکی ادامه داد: پیشرفت پروژه‌ها منوط به میزان آورده متقاضی است و هر چه آورده به موقع پرداخت شود پروژ از پیشرفت بیشتری برخوردار می‌شود.

بیش از سه هزار واحد مسکونی در شهر جدید عالیشهر بوشهر در دست ساخت است

وی گفت: طرح دیگر دولت در حوزه احداث مسکن، طرح خود مالک است و مالکان می‌توانند با وجود قرمز بودن فرم "ج" از امتیاز زمین دولتی استفاده کند ولی برای بقیه واحدها باید افراد دارای شرایط نهضت ملی مسکن انتخاب کنند.

تل اشکی افزود: براساس قانون شهرهای جدید با هدف توسعه زیرساخت‌ها باید زمین رایگان تحویل دستگاه‌های متولی شود که در عالیشهر با وجود این مزیت برخی از دستگاه‌ها هنوز برای احداث زیرساخت‌های مورد نیاز ورودنکردند.

وی گفت: با این وجود شرکت عمران عالیشهر تاکنون پروژه‌های متنوعی همچون استخر، مسجد، مدرسه، کانون پرورش فکری و مجتمع فرهنگی را در این شهرجدید به سرانجام رسانده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha