راهیابی ۳ تیم به دوره شتابدهی در رویداد فناورانه حوزه علوم شناختی

تهران - ایرنا - رویداد «ذهن‌افزارهای کسب‌وکار» که با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، پایان یافت و سه تیم برتر این دوره مشخص شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، نخستین دوره رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار» با هدف جذب ایده‌ها و افزایش تولید محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری و مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده(مایندپلاس) برگزار شد.

در این دوره با رای داوران، سه تیم« Joy Job »،« HR-Verse »و «هوشلی » برای ورود به مرحله شتاب دهی انتخاب شدند.

عناوین طرح‌ها عبارت است:

تیم « Joy Job » طرح «بهبود تجربه کاری کارکنان در سازمان‌ها و کمک به افزایش کیفیت زندگی در محیط سازمان در یک بستر نرم‌افزاری هوشمند»

تیم « HR-Verse » طرح «بهبود برند سازمانی کارفرمایان، کاهش هزینه و زمان فرآیند های مدیریت سرمایه انسانی و توسعه ابزارهای کمکی قابل‌اتکا برای ارزیابی افراد»

تیم «هوشلی » با طرح «ارتقای سطح هوش هیجانی و ویژگی‌های روان‌شناختی کارکنان سازمان‌ها در محیط نرم‌افزاری هوشمند متکی بر بازی‌ها و ابزارهای شناختی با رویکردهای شناختی»

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تیم‌های منتخب این رویداد از تامین سرمایه بذری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند می شوند.

نخستین رویداد ذهن ‌افزارهای کسب ‌وکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی ، بازاریابی و هوشمندی سازمان برگزار شد.

این رویداد برای جذب ایده ها و محصولات فن آورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری ، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم وفن آوری‌های شناختی توسط مرکز نو آوری و شتاب دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده(مایندپلاس) برپا شد.

در این رویداد منظور از «ذهن‎‌افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha