۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85120363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ تولیدکننده در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان قدس شرکت کردند

شهرقدس - ایرنا - حدود ۷۰ تولید کننده محصولات قرارگاه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه یک روزه عرضه مستقیم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج)، هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به واحدهای کوچک تولیدی در سطح شهرستان بیان کرد و گفت: امروز به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) این نمایشگاه را برگزار شد.

سرگرد هادی حفیظی افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه تولید کنندگان صنایع دستی، محصولات غذایی و دیگر اقلامی هستند که به صورت مستقیم به عرضه محصولاتشان اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به عنوان یکی از دانشگاه های استان تهران، در محدوده غرب استان فعالیت علمی داشته و علاوه بر آن، مجموعه فعالیت هایی که در زمینه محرومیت زدایی و سازندگی و ترویج فعالیت‌های جهادی صورت می گیرد، بخشی هم به صورت متمرکز توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه در همکاری با قرارگاه اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

این مسئول با اشاره به دیگر اقدامات مجموعه بسیج سازندگی گفت: ارائه تسهیلات مالی و اقتصادی در قالب وام های کم بهره به صورت قرض‌الحسنه جهت کمک به بخش تولید و هموارتر کردن حوزه تولید از آن جمله است.

حفیظی از دیگر اقدامات قرارگاه اقتصاد مقاومتی را ارائه آموزش های کارآفرینی نام برد و اضافه کرد: این مجموعه اقدامات یعنی وام، برگزاری نمایشگاه و آموزش در کنار هم به رشد تولید برای عبور از مشکلات معیشتی کمک می کند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت حضرت مهدی (عج) ادامه داد: البته برای رسیدن به این مهم علاوه بر همراهی و مشارکت شهروندان، نیاز به مرتفع شدن مسیر توسط مسئولان و گروه های جهادی در کنار یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت حضرت مهدی نیز با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و فرارسیدن میلاد علی بن موسی الرضا(ع) گفت: به همین مناسبت این نمایشگاه برگزار و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رضا حسنی اظهار داشت: هدف از این نمایشگاه کمک به تولید کنندگان و مصرف کنندگان بود که با حذف واسطه ها، علاوه بر عرضه مستقیم کالاها، محصولات با قیمت مناسب تری به دانشجویان عرضه شود.

وی افزود: همچنین برای جوانان جویای کار و دانشجویانی که می خواهند بستری برای عرضه تولیدات و هنرهایشان در کنار تحصیل داشته باشند، این امکان فراهم شد.

این مسئول با اشاره به عرضه کتابی در این نمایشگاه گفت: کتاب مورد نظر تالیف یکی از نویسندگان شهرستان قدس در حوزه رمان بود که جای تقدیر دارد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان قدس با مشارکت قرارگاه اقتصاد مقاومتی و دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت در محل این دانشگاه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha