فتح خرمشهر، اقتدار انقلاب اسلامی را برای دشمنان نمایان ساخت

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس با تبریک سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس بالاخص شهدای عملیات بیت المقدس گفت: فتح خرمشهر، اقتدار انقلاب اسلامی و موضع قدرت نیروهای مسلح آن را برای دشمنان و سردمداران جبهه استکبار جهانی نمایان ساخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ذخائر معنوی زیادی دارد که دوران دفاع مقدس و آزادی خرمشهر از چنگال دشمنان از مهمترین آنها است.

وی افزود: آزادی خرمشهر یادآور دلاوری‌ و ایثار شهیدان و رزمندگان، شجاعت فرماندهان، استقامت و پایداری ملت ایران و اوج خودباوری حضرت امام راحل (ره) نسبت به وعده و نصرت الهی بود.

دهرویه همچنین آزادی خرمشهر را نماد مقاومت و پیروزی دانست و اضافه کرد: با این پیروزی بزرگ روحیه ارتش دشمن و ۵۳ کشور حامی آن ضعیف و آنها را به وحشت انداخت و در مقابل اعتماد به نفس، روحیه و قدرت رزمندگان ما را بیشتر کرد.

فتح خرمشهر، اقتدار انقلاب اسلامی را برای دشمنان نمایان ساخت
صبحگاه مشترک نیروهای ملسح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی، برلزوم هوشمندی آحاد مختلف مردم نسبت به اهداف دشمنان در این جنگ و اقناع سازی نسل جوان با تولید محتواهای فاخر در راستای جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه‌ها و نیز ظرفیت هنرمندان انقلابی برای اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت به مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب را نیز مهم دانست و ادامه داد: تنها راه مقابله با دشمنان صبر و مقاومت در برابر سختی‌هاست.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خون شهیدان، رهنمودهای امامین انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم است.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی افزود: آزادی خرمشهر آنگونه که امام راحل فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، به معنای واقعی کلمه درسایه همت و شجاعت رزمندگان و شهیدان و نیز امدادهای غیبی حاصل شد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

سوم خرداد حماسه بی نظیر و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha