۳ خرداد ۱۴۰۲، ۴:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85120271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه صهیونیستی: رزمایش حزب الله اسرائیل را مجبور به تجدیدنظر در محاسباتش می‌کند

تهران- ایرنا- کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در گزارشی اعلام کرد که رزمایش نظامی اخیر حزب الله لبنان ممکن است ارتش این رژیم را مجبور به تجدید نظر در محاسباتش کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی با اعلام اینکه تهدیدات فزاینده‌ای علیه ارتش (رژیم) اسرائیل وجود دارد که ممکن است آن را مجبور به تجدید نظر در محاسبات خود کند، مدعی شده است که ارتش این رژیم نیاز مبرمی به تقویت نیروهای ذخیره دارد که زیر فشار است.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرده است که وضعیت توسعه فناوری حزب الله لبنان ممکن است باعث نگرانی فزاینده در میان رهبری نظامی (رژیم) اسرائیل شود و تل آویو باید از بودجه جدید این رژیم برای توسعه نیروهای نظامی و احیای ارتش استفاده کند.

شماری از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خدمت کردند به کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفتند که کمبود آشکار تجهیزات، مهمات و خودروهای نظامی و همچنین کمبود پوشش اطلاعاتی تاکتیکی برای مقابله با افزایش روزافزون تهدیدات در جبهه شمالی وجود دارد.

این رسانه صهیونیستی در پایان تاکید کرده است که فرماندهی میدانی ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی به ویژه در مرز لبنان از این واقعیت آگاه است اما نمی‌تواند راه حلی برای این مشکل واقع بینانه بیابد.

پیش تر سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به رزمایش اخیر حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که اقدام [سید حسن] نصرالله شاید موجب بروز جنگی بزرگ شود.

حزب الله روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) و چند روز مانده به بیست و سومین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد.

این رزمایش در یکی از پادگان‌های حزب الله در جنوب لبنان نزدیک به منطقه ملیتا برگزار و در آن از گلوله‌های جنگی استفاده و موشک‌ها و خودروهای نظامی به نمایش گذاشته شد.

در این رزمایش یگان‌های تخصصی از رسته‌های مختلف نظامی حزب الله لبنان حضور داشتند.

۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ رژیم صهیونیستی متحمل شکستی سخت در برابر مقاومت حزب‌الله لبنان و در نتیجه مجبور به عقب‌نشینی از جنوب لبنان شد که این روز به «عید مقاومت» در لبنان معروف شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha