۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 938
کد خبر: 85120156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنگره ملی شهدای تخریب‌چی در اصفهان آغاز شد

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85120156
کنگره ملی شهدای تخریب‌چی در اصفهان آغاز شد

اصفهان-ایرنا- هفتمین کنگره ملی شهدای تخریب‌چی به میزبانی اصفهان شامگاه امشب (سه شنبه) در محل آمفی تئاتر روباز پردیس هنر این شهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) عبدالحسین حیدری، رئیس مجمع تخریب‌چیان و پیشکسوتان استان اصفهان در این ارتباط گفت: این کنگره از امشب(دوم خرداد) تا پنجشنبه (چهارم خرداد) با حضور خانواده‌های شهدای تخریب‌چی، پیشکسوتان دفاع مقدس و شهروندان اصفهانی، ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره توسط مجمع تخریب‌چیان و پیشکسوتان استان اصفهان و سپاه صاحب‌الزمان (عج)، ادامه داد: رونمایی از هفت جلد کتاب درباره شهدای تخریب‌چی و نام‌گذاری پل رباط به نام شهید (رسول آقا علی رؤیا، از رزمندگان گردان تخریب لشکر۱۴ امام حسین(ع) ) از برنامه‌های جانبی این کنگره خواهد بود.

حیدری با اعلام این خبر که برنامه اصلی کنگره در شامگاه پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علیرضا زاکانی، شهردار تهران، میهمان ویژه این شب خواهد بود.

وی ادامه داد: اصفهان دارای بیشترین تعداد شهدای تخریب‌چی در کشور است و تاکنون ۵۱۱ شهید که سابقه حضور در واحد تخریب را داشتند، در این استان شناسایی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha