۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85120118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های مخالف رژیم بحرین: بازداشت علامه صنقور نشانه سقوط اخلاقی دولت است

تهران- ایرنا- گروه‌های مخالف رژیم آل خلیفه، بازداشت خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) بحرین را نشانه ضعف ادامه دار و سقوط اخلاقی این رژیم توصیف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه العهد، گروه ها و احزاب مخالف بحرین روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که بازداشت علامه شیخ «محمد صنقور» به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی، نشانه ای محکم بر سقوط اخلاقی و سیاسی آل خلیفه است.

در این بیانیه آمده است: رژیم همه مرزها و ارزش ها را با تعرض به علمای شیعه زیرپا گذاشته است و ساده ترین و ابتدایی ترین قواعد همزیستی و احترام را نقض کرده است و همه نهادهای کشور را در راستای انتقام گیری به کار بسته است.

تاریخ این رژیم، سرشار است از دشمنی مذهبی و تعرض به عناصر دینی، نهادهای سیاسی، علما و شخصیت ها، مساجد و ارزش های اجتماعی و غیر از حکومت خود، چیزی در این کشور برایش اهمیت ندارد و این حکومت را عنصری مقدس غیر قابل انتقاد می داند و این سیاست بدون هیچ عامل بازدارنده ای ادامه دارد و همین رفتار به ملت حق مخالفت با این تحقیر و سرکوب را می دهد. این شیوه حکومت به فساد، غارت، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گرسنگی دادن ملت، تابعیت دادن به بیگانگان منجر شده است و این همان دستاورد و نتیجه دیکتاتوری و رژیم های سرکوبگر است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: ما به عنوان احزاب و گروه های مخالف در بحرین، تعرض به شیخ محمد صنقور و بازداشت وی را به شدت محکوم می کنیم و خواستار آزادی فوری و عذرخواهی رژیم از وی هستیم.

رژیم آل خلیفه روز دوشنبه، علامه محمد صنقور امام و خطیب جمعه مسجدامام صادق(ع) منطقه دراز بحرین را به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی در خطبه های نماز جمعه احضار و بازداشت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha