حوادث غرق شدگی و تصادف جان ۲ نفر را در اصفهان گرفت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امروز بر اثر حوادث غرق شدگی و تصادف ۲ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از ظهر امروز یک مورد حادثه خفگی در استخر آب کشاورزی واقع در روستای دستجا منطقه براآن شمالی به مرکز اورژانس اُستان گزارش شد که کارشناسان اورژانس در کوتاهترین زمان در محل حاضر شدند و مصدوم را در زمان کمی به بیمارستان فارابی اصفهان اتتقال دادند.

وی ادامه داد: اورژانس اصفهان در این حادثه پس از دریافت گزارش امداد با اعزام یک واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ انجام عملیات احیای قلبی تنفسی توسط کارشناسان اورژانس را انجام داد و مصدوم را برای احیا به بیمارستان منتقل کرد.

وی اظهار داشت: با وجود تلاش فراوان کارشناسان اورژانس و بیمارستان برای احیای فرد غرق شده، بازگشت وی به زندگی و عملیات احیای قلبی و تنفسی وی موفقیت آمیز نبود و مرد ۲۲ ساله بر اثر غرق شدگی، جان خود را از دست داد.

تصادف در موته اصفهان یک کشته داشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری امروز عصر یک سانحه تصادف رانندگی در مسیر ۲ کیلومتری مانده به سه راهی موته به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که مصدومیت یک مرد، ۲ زن و ۲ دختر نوجوان را در پی داشت و یک زن نیز در این تصادف جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این سانحه نیز سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد عملیاتی هلال احمر آسیب دیدگان را به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

موته روستایی از توابع بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه در شمال غربی استان اصفهان است.

شهرستان شاهین شهر و میمه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha