مراکز  درمانی یزد با حضور خادمان امام رضا (ع) به شمیم رضوی معطر شد

یزد- ایرنا - همزمان با دهه کرامت روز سه‌شنبه جمعی از خادمان حضرت امام رضا (ع) با حضور در مراکز مختلف بهداشتی و درمانی یزد و بازدید از بخش‌های مختلف فضای این مکان‌ها را با شمیم رضوی معطر کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گروهی از خادمان کاروان زیر سایه خورشید در دومین روز حضور در یزد به عیادت بیماران در بیمارستان شهید رهنمون رفتند و در مراسم معنوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود شرکت کردند.

حضور خادمان انیس النفوس همراه با پرچم متبرک حرم رضوی در بین پرسنل و بیماران بیمارستان شهید رهنمون عطر دل‌انگیز حرم قدس رضوی را در این بیمارستان پراکنده کرد.

کارکنان این مرکز با استقبال از کاروان زیرسایه خورشید همراه با سفیران امام ‌رضا(ع) به بخش اورژانس و دیالیز رفتند و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران این بخش‌ها نبات تبرکی به بیماران اهدا کردند.

همچنین فضای بیمارستان شهید صدوقی یزد با حضور خدام حرم مطهر رضوی عطرآگین شد و خادمان ضمن عیادت از بیماران و دلجویی از همراهان بیمار با حضور در کنار مادران دارای فرزند بیمار و همدردی با آنان شمیم شفابخش رضوی را در محیط بیمارستان به ارمغان آوردند.

مراکز  درمانی یزد با حضور خادمان امام رضا (ع) به شمیم رضوی معطر شد

همچنین گروهی از خدام طبیب جان‌ها، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور در مرکز دیابت یزد از تلاش‌های کادر این مرکز تقدیر کردند و در این برنامه پرچم حرم دوست و نشان کرم یار در اتاق‌های مرکز گردانیده شد تا جان و دل بیماران و پرسنل را از عطر رضوی معطر گرداند.

سپس خدام رضوی نماز جماعت ظهر را در کنار کارمندان و مراجعان مرکز اقامه و دقایقی را در مورد اهمیت و ارزش خدمت به بیماران برای کادر این مرکز صحبت کردند.

از زیبایی‌های این دیدار اهدای جایزه از طرف خدام آستان قدس رضوی به کودکی بود که ضمن خوشامدگویی به خدام به افتخار حضور ایشان آیت‌الکرسی را از حفظ خواند.

در پایان یادبود متبرک حرم رضوی توسط خادمان طبیب‌النفوس به این مرکز اهدا شد تا همیشه یادی باشد از دقایق شیرینی که امروز از سوی سلطان کرامت شد.

۳۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در یزد و مناطق مختلف استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha