معاون استاندار یزد: بستر مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت شهروندان فراهم شود

یزد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در۱۱ اسفندماه سال‌جاری گفت: زنگ انتخابات به صدا درآمده و باید بستر مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری شهروندان فراهم شود. 

به گزارش ایرنا، محمد علی شاه حسینی، روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان ابرکوه افزود: در فرایند برگزاری انتخابات پیش روی طبق رویکرد و اهدافی که رهبرمعظم انقلاب مطرح فرمودند، در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شود که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان برای حضور احاد مردم در برگزاری انتخابات از هم اکنون برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

معاون استاندار یزد با اشاره به سال مهار تورم و رشد تولید تصریح کرد: مسئولان تلاش ویژه ای برای جذب اعتبارت باتوجه به قانون بودجه ، خلاقیت ، نوآوری و همچنین ایجاد اشتغال ، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان ، مسکن ، دانش بنیان و تحقق شعار سال همت کنند.

شاه حسینی با اشاره به نقش مردم در صحنه های انقلاب اسلامی اضافه کرد: خدمت به مردم خدمت به خداوند است و مسئولان با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات مردم، تلاش و کارنامه خوبی از خود باقی بگذارند.

معاون استاندار یزد با بیان اینکه خدمت به خلق الله سرلوحه کار مسئولان در تمام سطوح باشد، خاطر نشان کرد: با نگاه متواضع و عادلانه برای رشد وتوسعه شهرستان تلاش کنند.

شاه حسینی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) افزود: امسال آیین های ویژه ای برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح استان با مشارکت مردم برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر سالگرد ارتحال امام (ره) کاروان های مردمی از سراسر استان یزد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند که دراین خصوص تلاش مسئولان را می طلبد که با ستادهای مردمی برگزاری سالگرد رحلت امام (ره) همکاری کنند.

در این نشست امام جمعه ابرکوه نیز با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت مناسبت های ویژه خرداد به ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: بخش بهمن ابرکوه یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان یزد است .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه دولت تلاش های خوبی در این منطقه انجام داده است ، تصریح کرد: برای توسعه و آبادانی این منطقه نگاه ویژه مسئولان را می طلبد تا زمینه رشد تعالی و پیشرفت منطقه فراهم شود.

فرماندار ابرکوه هم در این نشست پس از بحث و بررسی در خصوص جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای ابرکوه افزود: بیش از ۹۱ میلیار تومان به ابرکوه اختصاص داده شده است که ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است .

محمد هادی زارع زاده با تبریک دهه کرامت افزود: برنامه های ویژه ای در خصوص مناسبت های ایام خرداد دراین شهرستان برگزار می شود.

وی با قدردانی از زحمات حجت رضایی بخشدار سابق ابرکوه گفت: طی حکمی از استاندار یزد محمد رضا فلاح به عنوان بخشدار جدید بخش بهمن منصوب شده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha