۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85120025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفیر صهیونیستی در واشنگتن: «اسرائیل» روزانه در معرض حملات سایبری ایران قرار می‌گیرد

تهران - ایرنا - سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن اذعان کرد که «اسرائیل» هر روز در معرض حملات سایبری ایران قرار دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، طی ماه‌های اخیر، تلویزیون، شرکت‌های ارتباطی، بانک، شرکت‌های مختلف امنیتی و نظامی، دانشگاه، روزنامه و شرکت آب رژیم صهیونیستی بارها مورد هجوم سایبری قرار گرفته است که این شکنندگی صهیونیست‌ها در مهار حملات سایبری را نشان می‌دهد.

پیش تر نیز تارنماها و تاسیسات رژیم صهیونیستی از جمله زیر ساخت تاسیسات برق این رژیم هدف حملات سایبری قرار گرفته بود.

شکنندگی رژیم صهیونیستی در مقابل این موج حملات سایبری به حدی بوده که حتی حساس‌ترین سایت های آن از جمله سایت‌های سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و همچنین کِنست (پارلمان این رژیم) نیز هک شدند.

با وجود حملات گسترده علیه رژیم صهیونیستی در زمینه سایبری اما این رژیم همواره بسیاری از اطلاعات مربوط به ماهیت این حملات را پنهان و همزمان تلاش می کند که خود را برخوردار از توانمندی دفاعی سایبری بزرگی معرفی کند.

اما سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده امروز سه شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که «اسرائیل» هر روز در معرض تهاجم سایبری ایران قرار دارد.

اذعان مقامات صهیونیست به تهاجم سایبری روزانه نشان‌دهنده میزان دغدغه و نگرانی‌های آنها در سایه ناتوانی خود در برابر حملات سایبری است که بر دامنه این حملات و به تبع آن نگرانی‎ها، هر روز افزوده می‎شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha