مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس: فرمانداران مصوبات ۵۷ سفر استاندار را پیگیری کنند

شیراز-ایرنا-مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس با اشاره به ۵۷ سفر شهرستانی استاندار فارس به نقاط مختلف استان تا به امروز، از دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران پیگیری جدی مصوبات این سفرها است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، امیر حسین جمشیدی سه‌شنبه سفرهای شهرستانی را زمینه ساز ایجاد عدالت در توزیع امکانات در مناطق مختلف استان دانست و افزود: قطعا با همت و پیگیری مسئولان شهرستان ها ، پروژه های مدنظر درعرصه های مختلف با انسجام و قوت بیشتری انجام خواد شد.

وی با عنوان اینکه در دور دوم سفرهای شهرستانی مقام ارشد استان ، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در شهرستان های مختلف بررسی خواهد شد، عنوان کرد: ارزیابی میزان پیشرفت پروژه های مذکور توسط گروه کارشناسی انجام می شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس با بیان اینکه سفرهای شهرستانی با روند برنامه ریزی شده به جلو خواهد رفت، گفت: تا کنون سفر به شهرستان های اقلید، سپیدان ،ممسنی و رستم انجام شده که در این شهرستان ها میزان اجرایی شدن مصوبات مربوط به دور اول سفر ، بیش از ۶۰ درصد بوده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس: فرمانداران مصوبات ۵۷ سفر استاندار را پیگیری کنند

جمشیدی با اشاره به عزم جزم استاندار فارس و توصیه اکید وی به مدیران استانی برای پیگیری قاطع مصوبات سفر افزود: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران پیگیری جدی مصوبات این سفرها است .

وی یادآور شد: در دور دوم این سفرها علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای پیشین، طرح های جدیدی ارایه و در کنار آن مصوبات سفر رییس جمهور نیز پیگیری می شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس به ضرورت جذب سرمایه گذار در بخش های عمرانی و گردشگری و جلب مشارکت برای ایجاد تحول در حوزه های مختلف شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: تاکید استاندار فارس بر شناسایی توانمندی های استان و ویژگی های منحصر به فرد هر شهرستان و فراهم ساختن زمینه بروز این ظرفیت هاست.

جمشیدی بیان کرد: تمرکز استاندار فارس در سفربه شهرستان های مختلف، پیگیری پروژه های عمرانی ،راه اندازی و احیای بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی راکد ، برگزاری جلسات حمایت از سرمایه گذاران با حضور فعالان اقتصادی شهرستان ها و حضور در شورای اداری شهرستان ها و دیدار مردمی است.

وی اظهار کرد: قطعا دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار فارس به شهرستان های استان باعث ایجاد موج پیشرفت در نقاط مختلف استان شده و در این راستا توسعه شهرستان ها با شتاب بیشتری انجام می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha