۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85119790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری در سرعین پلمب می‌شود

اردبیل - ایرنا - مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی سرعین گفت: مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری در این شهرستان با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمب می‌شود.

به گزارش ایرنا ، ایرج سپیدکار روز سه‌شنبه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در ایام پیش رو اظهار کرد: دریافت پروانه بهره‌برداری از الزامات فعالیت مراکز اقامتی است و با توجه به تعدد این مراکز در شهر سرعین، نظارت بر این واحدها با همکاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنیع دستی و گردشگری استان با همکاری سایر نهادهای مرتبط از جمله اماکن نیروی انتظامی با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در شهر گردشگرپذیر سرعین بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام و با واحدهای متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی سرعین به آمادگی این منطقه توریستی برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در تعطیلات تابستان اشاره کرد و افزود: هتل‌ها و مراکز اقامتی شهرستان سرعین به‌صورت دائم مورد بازرسی قرار می‌گیرد و نکات لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران و میهمانان به مسئولان این مراکز ارائه می‌شود.

سپیدکار گفت: شهر سرعین دارای بیشترین مراکز اقامتی نسبت به جمعیت شهر در سطح کشور است و استان اردبیل جایگاه سوم را در بین استان‌های کشور از نظر تعداد تخت رسمی مراکز اقامتی دارد.

مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری در سرعین پلمب می‌شود

به گزارش ایرنا ، سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز و پیست اسکی آلوارس همه ساله میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha