۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85119768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان و خریداران اموال مسروقه در دام پلیس همدان

۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85119768
سارقان و خریداران اموال مسروقه در دام پلیس همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ۲ سارق و سه خریدار اموال مسروقه (مالخر) در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی نجفی صالح" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت وسایل داخل و قطعات خودرو، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان کلانتری ۱۵ رسالت و با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته همچنین بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ نفر در این خصوص شناسایی و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات به ۳۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند که در ادامه سه خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان، تعدادی از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.

اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در شهر همدان، شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت.

سردار" سلمان امیری" افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهدا با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته همچنین به کارگیری شگردهای پلیسی و بررسی سوابق سارقان، فردی را در این خصوص شناسایی و در منزلش دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی ها به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

پراید سرقتی در بهار کشف شد

فرمانده انتظامی بهار از کشف خودرو پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی های هدفمند، به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت بلا صاحب پارک شده بود، مشکوک شده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ "علی حسن حیدری جو" ادامه داد: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، این خودرو از شهرستان ساوه سرقت شده که در این راستا پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید زارعی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "کردستان به همدان"، به یک دستگاه پراید وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حیدری جو افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، کالاهای قاچاق و بدون مدارک معتبر قانونی شامل ۱۸۰ دستگاه اتو بخار به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند که یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha