۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان یا سوم خردادماه و سالروز فتح خرمشهر ۵۰۰ عنوان برنامه از سوی رده‌های و پایگاه‌های مقاومت استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا،سرهنگ علی افضلی روز سه‌شنبه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در سالجاری سالروز سوم خردادماه و عملیات بیت‌المقدس با دهه کرامت تقارن پیدا کرده است، افزود: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ۵۰۰ عنوان برنامه در ۲۹ محور در سطح استان برگزار می‌شود، که برگزاری نشست‌های خبری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، فضاسازی تبلیغی محیطی و به روزرسانی تابلوهای تبلیغات شهری، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، میهمانی لاله‌ها،ررژه موتوری و خودرویی، برگزاری جشن‌های نورافشانی و جشن‌های شادی، مانور نمایش قدرت، برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی، نشر تولیدات فرهنگی، نمایشگاه و اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های محرومی‌زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه محرمیت‌زدایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی عمومی بسیجیان و کوهنوردی و صعود به ارتفاعات کلار در این ایام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا به عنوان خط قرمز مردم هستند و مردم با وجود مسایل و مشکلات، پای شهدا ایستادند، گفت: در این ایام ۱۴ یادواره شهدای محله با عنوان آبروی محله در استان برگزار خواهد شد.

افضلی افزود: این برنامه‌ها با هدف اثرگذاری و فرهنگسازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اجرا خواهد شد.

وی گفت: مردم تا آخرین لحظه با بصیرت و ولایت‌پذیری پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز قدس، ۲۲ بهمن سال گذشته به دشمن نشان دادند که همیشه پای نظام خواهند ایستاد.

به گزارش ایرنا، ۲هزار و ۴۴۰ شهید و هزاران نفر جانباز و ایثارگر نشان پرافتخاری از حضور قهرمانانه مردم و رزمندگان استان در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از آرمان‌های نظام اسلامی است.

در عملیات بیت‌المقدس حدود ۳۰۰ رزمنده از استان حضور مقتدرانه داشتند و حدود ۸۰ شهید و ۱۰۲ نفر جانباز تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha