۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85119489
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دغدغه و مطالبه های اصلی مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد است که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با همکاری رده های تابعه، اقدام به اجرای طرح پاکسازی، دستگیری معتادان متجاهر و پر خطر در سطح حوزه استحفاظی در ۴۸ ساعت گذشته کرد.

وی افزود: پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی طبق خواسته مردم وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، اقدام به پاکسازی محل کردند.

علیزاده خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ۲۵۷ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب سطح شهر چهاردانگه و احمدآباد مستوفی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح سه دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی سال جاری در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا نیز توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha