۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85119418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اکران «موقعیت مهدی» و ۵۲ اثر دیگر در آخرین روز «ایثار»

تهران- ایرنا- نشست دبیر جشنواره «ایثار» با هنرمندان و اهالی رسانه، اکران ۵۳ اثر از جمله فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و اعلام نامزدهای این رویداد، برنامه‌های آخرین روز نمایش‌های این جشنواره است.

به گزارش ایرنا، در روز چهارم و پایانی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» سه فیلم سینمایی در بخش مسابقه سینمای ایران به همراه ۳۳ اثر پویانمایی و نماهنگ و داستانی کوتاه و ۱۵ فیلم مستند روی پرده می روند.

بر پایه این گزارش فیلم های سینمایی موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر، پالایشگاه به کارگردانی مهرداد خوشبخت و شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگرنژاد به همراه دو فیلم داستانی بچه زرنگ و لالایی نیزار به کارگردانی حمید قاسمی و حسین باکیده روی پرده می روند.

همچنین ۴۸ اثر نیز در بخش های مختلف مستند پویانمایی کوتاه و نماهنگ برای مخاطبان در چهار سالن مجموعه پردیس سینمایی مهر کوهسنگی از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۴۵ عصر روی پرده می رود.

اکران «موقعیت مهدی» و ۵۲ اثر دیگر در آخرین روز «ایثار»

نشست دبیر جشنواره با هنرمندان و اهالی رسانه و اعلام نامزدهای جشنواره

فرهاد مختاری دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار از ساعت ۱۷ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن ستاره پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد با هنرمندان حاضر در جشنواره و اهالی رسانه های جمعی دیدار و گفتگو می کند. در نشست مذکور همچنین اسامی نامزدهای بخشهای مختلف جشنواره اعلام می شود.

آیین پایانی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار نیز عصر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در مشهد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha