۲ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85119222
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هیچ گونه افزایش محدوده شهری زنجان در دستور کار نیست

زنجان – ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در حال حاضر هیچ گونه افزایش محدوده شهری مرتبط با زمین‌های تعاونی‌های مسکن در شهر زنجان در دستور کار نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید خلجی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اراضی خارج از محدوده شهر برخی از تعاونی های شهر زنجان با اشاره به ممنوعیت هرگونه الحاق به محدوده شهری با توجه به ضوابط طرح جامع شهری، افزود: تحقق این موضوع تنها با شرط احداث کنارگذر شمالی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر است.

وی گفت: این مهم، منوط به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی و رعایت کلیه الزامات شهرسازی بوده و اخبار مرتبط با الحاق این اراضی به محدوده شهر بدون تحقق این شروط، نادرست است.

این مسوول به تشکیل کمیته فنی بررسی نظارت دستگاه های اجرایی و تعاونی ها در این خصوص اشاره کرد و افزود: پیشنهادهای اولیه از سوی کمیته فنی به تعاونی ها با رعایت کلیه ملاحظات قانونی و رعایت حقوق دولتی و شهرداری و همچنین تامین هزینه های اجرای کنار گذر شمالی، آماده سازی اراضی و زیرساخت های لازم ارائه شده است که نیازمند همکاری و تعامل سازنده تعاونی ها برای ادامه روند کار می باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر هیچ گونه افزایش محدوده شهری نداریم، افزود: از عموم شهروندان شهر زنجان درخواست داریم اخبار مرتبط با این موضوع را از مراجع رسمی و رسانه های معتبر استان پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha