۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85118952
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه سراسری گل و گیاهان آپارتمانی در سنندج گشایش یافت

سنندج - ایرنا - نمایشگاه گل و گیاهان آپارتمانی و دارویی عصر دوشنبه با حضور ۱۳ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، افزود: در این نمایشگاه ۵۰ غرفه از ۱۳ استان کشور از جمله کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، تهران، گیلان و مازندران برپا شده است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ششم خردادماه جاری پذیرای بازدید علاقمندان است، اضافه کرد: شهروندان استان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تخصصی برپا شده طی سال جاری در استان است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نمایشگاه‌هایی با عنوان‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان و تولیدات دانش آموزان شبانه‌روزی در این محل برپا شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد : هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی توانمندی تولید گل و گیاه استان و پذیرش هیات‌های تجاری در زمینه صادرات آن به اقلیم کردستان عراق است.

نمایشگاه سراسری گل و گیاهان آپارتمانی در سنندج گشایش یافت

صادرات یک میلیون دلاری گل و گیاهان زینتی در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اولویت دار این سازمان توسعه کشت گلخانه‌ای است که هم اکنون در استان ۶.۵ هکتار گلخانه ویژه گل و گیاهان زینتی وجود دارد.

پیمان اسکندری با بیان اینکه یک میلیون دلار گل و گیاهان تزئینی سال گذشته از استان صادر شد، بیان کرد: برپایی نمایشگاه ابزار مهم توسعه تجارت و معرفی ظرفیت‌های استان در بخش تولید است.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha