شهرداری گرگان یک گام به جام نزدیک شد؛ اولین برد برای شاگردان حاتمی

تهران- ایرنا- نخستین بازی از سری فینال لیگ برتر بسکتبال با برتری شهرداری گرگان همراه شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و کاله مازندران نخستین بازی سری فینال لیگ برتر را در شرایطی برگزار کردند که محسن معزی‌فر دبیر فدراسیون بسکتبال با حضور در گرگان از نزدیک نظاره‌گر دیدار دو تیم بود.

در این دیدار که به میزبانی شهرداری گرگان برگزار شد شاگردان مهران حاتمی در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۱۷ بر ۱۴، ۱۶ بر ۱۲ و ۲۳ بر ۱۹به برتری رسیدند تا در کوارتر چهارم کار سختی پیش رو نداشته و با خیال راحت‌تر بازی را دنبال کنند.

در کوارتر چهارم روند بازی بازهم در اختیار شهرداری گرگان بود و آنها توانستند در حضور هواداران پرشور خود یک پیروزی ارزشمند را به نام خود ثبت کنند و در نهایت ۷۳ بر ۵۸ برنده این بازی شوند. بازی دوم، روز پنجشنبه به میزبانی کاله و در شهر آمل برگزار خواهد شد که در صورت برتری شهرداری گرگان، این تیم قهرمان لیگ برتر بسکتبال خواهد شد.

شاگردان مهران حاتمی با عبور از پالایش نفت آبادان و کاله نیز با شکست ذوب‌آهن راهی دیدار فینال شده‌اند و باید دید آیا باز هم شهرداری گرگان که عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را یدک می‌کشد، جام را بالای سر خواهد برد یا خیر.

تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان در حالی فینال لیگ برتر فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را برگزار می کنند که فصل گذشته شهرداری گرگان و ذوب آهن برگزار کننده فینال بودند.

گفتنی است هر تیمی در این مرحله به ۲ پیروزی دست یابد، قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha