عشایر ۱۱ هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده بسیج عشایری کشور گفت: عشایر غیور ۱۱ هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند و همواره در صف اول پاسداری از کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد سعیدی روز دوشنبه در همایش سران ایلات و طوایف و معتمدین لرستان در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: عشایر امروز نیز در جنگ اقتصادی در ثبت و پایداری امنیت غذایی با تولید بیش از ۲۵ درصد گوشت قرمز و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با جنگ ترکیبی در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند که اقتصاد کشور را مختل کنند، اما نقشه‌های آنان با حضور همیشه در صحنه عشایر غیور کشورمان نقش برآب می‌شود.

سعیدی گفت: بیش از ۱۱ هزار شهید بسیج عشایری در کشور به انقلاب اسلامی تقدیم شده و تاریخ عشایر سراسر ایثار و عشق و ارادت به ایران است و تاریخ‌سازان سرزمین ایران، تجلی‌بخش غیرت دینی کشور و خالق حماسه‌های عظیم این مرزو بوم هستند.

فرمانده بسیج عشایری کشور اظهار کرد: تقویت بنیان خانواده در جوامع عشایری، اصلاح ذات‌البین بین ایل و تبار خود بر مبنای سازش و بی‌طرفی، ارتقای نظم و امنیت در مناطق عشایری، ایجاد وحدت و اتحاد بین اقوام و عشایر و جهاد تبیین از جمله انتظارات جامعه از عشایر می‌باشد و همه باید برای محقق شدن این انتظارات تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha