سیدعباسی: عملکرد معروف را نباید در باشگاه‌های آسیا سنجید/ شهداب قابل قیاس با تیم ملی نیست

تهران- ایرنا- مربی والیبال ایران گفت: سعید معروف را نباید به واسطه عملکردش در جام باشگاه‌های آسیا سنجید؛ چرا که او فرصتی برای هماهنگی با بازیکنان شهداب نداشت.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص عملکرد ضعیف تیم شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: من هم موافق این موضوع هستم که شهداب عملکرد خوب و قابل دفاعی در بحرین نداشت؛ اما نباید آن را به حساب ضعیف شدن والیبال ایران گذاشت.

وی افزود: کیفیت لیگ ایران پایین آمده و بازیکنان بزرگ والیبال کشور به لیگ های خارجی رفته‌اند. یک زمانی بود که همه ستاره‌ها مثل معروف و عبادی‌پور و .... در لیگ ایران بازی می‌کردند اما الان تعداد بازیکنانی که لژیونر شده‌اند بسیار زیاد است و لیگ از بازیکنان سطح بالا خالی شده است. ضمن اینکه به خاطر گران بودن نرخ ارز تیم‌های ما نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند. البته در فصل گذشته تیم‌ها به لحاظ فنی به هم نزدیک شده بودند اما سطح این رقابت‌ها بالا نبود.

کارشناس والیبال ایران تصریح کرد: ضمن اینکه شهداب به لحاظ در اختیار داشتن بازیکن، فاصله زیادی با تیم ملی دارد. کشوری همچون قطر سطح والیبالش با ایران قابل مقایسه نیست؛ اما تیم‌های باشگاهی این کشور با جذب بازیکنان بزرگ خارجی قدرتمند شده‌اند.

سیدعباسی در مورد عملکرد تندروان عنوان کرد: در ناکامی شهداب باید مجموعه عوامل را در نظر گرفت. این تیم به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی افت داشت و به نظر من برای جام باشگاه‌های آسیا خوب تمرین نکرده بود و تفاوت زیادی با مرحله پلی‌آف لیگ برتر داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من سعید معروف در فنرباغچه ترکیه در اوج بود البته در مقاطعی بیمار بود. طبیعی است هر بازیکنی دوران افت داشته باشد. او را نباید به واسطه عملکردش در بحرین سنجید؛ چرا که فرصتی برای هماهنگی با بازیکنان شهداب نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha